2015. december 22., kedd

Családi dilemma

Apa, figyi, az van, hogy megismerkedtem valakivel, akivel végre tudtam játszani, viszont...
Viszont?
Hát tudod, ő egy...kutya.
Egy kutya??? Hát mit akarsz te egy kutyától? Egy kutyátóóól?!
De Apa, a suliban senki nem akar velem játszani, mert mindenki olyan más.
Mi az, hogy más?
Hát ők olyan selymesek, és félnek a tüskéimtől. Ez a kutya, a portás kutyája, ő játszana velem.
De hát a kutyák rosszak! A kutyák sünöket esznek, és te egy sün vagy!
De hát nem! És lehet, hogy vegetáriánus.
Persze, egy kutya, mi? A kutyák mind rosszak és gonoszak.
De Apa, honnan tudod, hogy mind rossz? Hány kutyát ismersz?
Te, gyerek, én már megéltem egyet, s mást. Sokat vándoroltam a világban, és láttam egyet, s mást, és találkoztam már kutyával. Sőt, hárommal is.
De Apa, őt nem ismered. Ő kedves, és nem zavarják a tüskéim. A többiek meg nem akarnak velem focizni sem, mert félnek, hogy kilyukasztom a labdájukat.
Hát igen, az én időmben még a labdák is jobbak voltak!...Na, de akkor sem.
De Apaaa, nem is ismered.
Nem is fogom.
De hát miért nem?
Hát tudd meg, hogy a nénédet megharapta egy kutya.
És akkor most amiatt a kutya miatt nem lehetnek barátaim?
Kutya nem.
De Apaaa, ismerd meg, és meglátod, hogy jó kutya.
Nem. Nem és nem. ...Én félek a kutyáktól.
Te? De hát te semmitől sem félsz!
Hát persze, izé, nem is. Csak hát a kutya harap.
De ő nem harap. Engem nem. És téged sem fog. Hívott játszani a hétvégére, és én szeretnék elmenni. Apa, hadd menjek!
Ne bosszants már! Nekem fontosabb dolgaim is vannak. Kérdezd meg Anyádat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése